دادکاوی از بررسی ۲۰ هزار توئیتنشان میدهد با وجود اینکه توئیتریها درباره پلتفرم فیلیمو تولیدمحتوای بیشتری منتشر کردند، اما میزان رضایت از برخی تولیدات نماو بیشتر بوده است.
به گزارش خبر24، افزایش اشتراک و محتوای ضعیف مجموعهها، اصلیترین دلیل انتقاد کاربران توئیترفارسی از این دو پلتفرم نمایش خانگی بود.
براساس این دادهکاوی، نزدیک به ۶۵ درصد کاربران از عملکرد نماوا و فیلیمو ابراز نارضایتی کردند.
این نارضایتی علاوه بر میزان افزایش اشتراک به محتوای برنامهها و حجم بالای سانسور، تبلیغات و نقض کپیرایت مربوط میشود. تنها ۱۴.۸ درصد از توئیتریها نسبت به این دو پلتفرم ابراز رضایت و حمایت کردند که بیشتر به تبلیغ و اطلاعرسانی چند سریال و برنامه تلویزیونی خاص مربوط شده بود.
نزدیک ۲۰ درصد از کاربران نیز سوگیری خاصی در ارتباط با عملکرد یا رویکرد این دو پلتفرم و محصولات نمایش خانگی نداشتهاند.